با بچه سه ماهه میشه رفت سفر ؟؟؟؟

شیرخشک رفلاکس

۱۳ پاسخ

اره ولی دهنت سرویس میشه

من بچم یک ماهگش رفتم مشهد و شمال خیلی خوب بود اصلنم اذیت نشدم ده روز هم اونجا بودم

من پسرم۴ماهشه رفتیم مشهد۶روزواومدیم خ خوب بوداصنم اذیت نشدم

من ی مهمونی میرم از بس نق میزنه به غلط کردن میفتم

آره دهنت سرویس میشه

اره مت رفتم از اول راه تا اهر خاب بود😂

من با دخترم ۲ ماهه که بود از کرج رفتیم همدان،مادرشوهرمم بود باهامون یعنی ۳ تایی خوار مادرمون اومد جلو چشممون،بماند که کل ۳ روزی ام که اونجا بودیم اذیت شد،انگار اب به اب شد،ببین بچت اگه مثل دختر من به روتینشو جای خوابش و ارامشش حساس نیست برو

اره خاله بچه رو با خودت ببری همه چی خوش میگذره 😁😂

من با بچه ای که تازه چله اش درومده رفتم اما خستگی ماشین باعث شد یه عالمه گریه کنه

اره چرا نشه
دخترمن دوماهشه مااومدیم سفر

بچه ها تو ماشین شیر میخورن میخوابن، من از بعد چله باهاش مسافرت رفتم راه دورم رفتم و یکم اذیت شدم ولی ارزششو داشت

بله من عید رفتم خیلی ام خوب بود ولی گهواره اشو برده بودم راحت هر جا میرسیدیم میخوابید 😌😂

بستگی به بچت داره اگه آرومه زیاد اذیت نمیشی

سوال های مرتبط

مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم ۱ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۱ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی