من عصر 2 سانت بودم شب دردم گرفت رفتم زایشگا 10 سانت شده بودم
اسکات بزن
من دوسانت بودم دکترم بستری کرد صبحش زایمان کردم!البته من درد و انقباض شدید داشتم هرسه دقیقه
منم بچه دومم 2سانت باز شده بود بعد چهار روز زایمان کردم.. با انقدری که پیاده روی کردم.. پیاده روی زیاد داشته باش
پیاده روی دمنوش اوییشن . زعفران
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.