عشقا میتونم مربا هویچ بخورم هوس کردم

۱۰ پاسخ

آره بابا میگن آب هویج زیاد نخوری وگرنه مربا و تو غذا اینا باشه مشکلی نیست

بخور بابا اصلا چیزیم بد باشه جفت اجازه نمیده ب بچه برسه اینو ی مقاله علمی خارجی بود خوندم

من تازه اون ماهی جرات کردم دوتا دونه هویج خوردم

بخورعزیزم

من هم مربا شو خوردم هم هویچ پلو درست کردم خوردم طوری نمیشه عزیزم نوش جونت

از هرچیزی ب اندازش هیچ مشکلی پیش نمیاد

در حد رفع هوس‌ی کوچولو‌بخور تو دلت نمونه
کمش عیبی نداره

من هفته های اول هویج نخوردم

بخور بابا هیچی بد نیس

مگه بده؟

سوال های مرتبط

مامان 🤰توت فرنگی🎀🎀 مامان 🤰توت فرنگی🎀🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری