آره بابا میگن آب هویج زیاد نخوری وگرنه مربا و تو غذا اینا باشه مشکلی نیست
بخور بابا اصلا چیزیم بد باشه جفت اجازه نمیده ب بچه برسه اینو ی مقاله علمی خارجی بود خوندم
من تازه اون ماهی جرات کردم دوتا دونه هویج خوردم
بخورعزیزم
من هم مربا شو خوردم هم هویچ پلو درست کردم خوردم طوری نمیشه عزیزم نوش جونت
از هرچیزی ب اندازش هیچ مشکلی پیش نمیاد
در حد رفع هوسی کوچولوبخور تو دلت نمونه
کمش عیبی نداره
من هفته های اول هویج نخوردم
بخور بابا هیچی بد نیس
مگه بده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.