سلام مامانا میتونم باقاله بخورم هوس کردم

۷ پاسخ

اوه نخور خواهر س ماهه اول ممنوعه کلا، یکی دوتا در جهت رفع هوس

باقالی توی بارداری خوردنش کلا خوب نیست گلم
تو گوگل سرچ کن با دلیل نوشته

کم خونی میاره ولی هوس کردی یه مقدار بخور ، ایرادی نداره

اگر قبلاً بهش حساسیت نداشتی بله میتونی بخوری. هیچ منعی نداره. فقط مثل همه ی خوراکی های دیگه؛ زیاده روی نکن.

من هوس کردم دو سه تا خوردم ، زیاد نخور ولی هوس کردی چندتا دونه بخور ک رفع بشه

من خوردم باقالی

باقالی‌پلو اگه منظورته بخورم یکم..اما باقالی زیاد خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان دونه برفی❄ مامان دونه برفی❄ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قندک مامان قندک هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری  🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته نهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری