میگم بچها من هوسه باقاله کردم میتونم بخورم عیب نداره

۵ پاسخ

اگه توخانوادت کسی به باقله حساسیت نداره بخور اونم ن زیاد دیگه ب اندازه

من صد بار تا حالا خوردم،دکتر گفت اگه توو خانواده کسی نباشه ، بچه هم نیس

من خودم فاویسم دارم تا حالا نخوردم نمی‌دونم خوب شدم یا نه ولی تا باقله میبینیم با پسرم فرار میکنیم که کنارش هم نباشیم 😂

من خودم فاویسم داره .بارداری اولم که بودم پسرم بدنیا اومد فاویسم داشت
اصلا نخوردم . شما هم نخور شاید کوچولوت فاویسم داشته باشیه

خطریه شاید بچه‌ی توی شکمت فاویسم داشته باشه خدایی نکرده

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان دیار🍫😍 مامان دیار🍫😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونه برفی❄ مامان دونه برفی❄ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری