بچه هوسه جیگیر گوسفندی کردم نمی تونم بخورم
🙁

۹ پاسخ

منم خیلی هوس میکنم ولی دکتر گف اصلا نخور بخصوص سه ماه اول

نوچ...

نمیفهمم وختی بده چرا میخورین گرمیجات ضرر داره ولله من از بوش هم میترسم نخور

جیگردرسه ماهه اول ضررداره

سه ماه اولی نخور دکترم گفت جلوی رشد جنین میگیره چون خودم پرسیدم کله پاچه بخوره بازیگر گفت کله پاچه بخور ولی جیگر اصلا نخور

عزیزم اصلا نخوررررر

میگن نباید بخوری سه ماهه اول ولی من چون هوس کرده بودم سه چهار تا خوردم

حامله بودم نمی‌دونستم کلا هوس میکردم چند روز پیش هم خوردم ولی کم بخور

یکی دوتا بخور
من خوردم ماه اول

سوال های مرتبط