خانوما کله جوش عیب نداره بخورم؟؟بخاطر نعنا داغش میگم

۳ پاسخ

ن عزیزم اشکال نداره
کشک چون سرده

وای انقد دلم میخاددددد😭😭😭

نعنا کمتر بریز عزیزم . مصرف هر چیزی در حد اعتدال مجاز هست

سوال های مرتبط

مامان آلوچه پسر مامانش 🩵 مامان آلوچه پسر مامانش 🩵 هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حامی قلبم ♥️ مامان حامی قلبم ♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان امیر حسینم🌱 مامان امیر حسینم🌱 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری