۲ پاسخ

نعنا طبع گرمی داره کم بخور

من نهار کله جوش خوردم.
کمی نعناداغ ریختم
توام کم بریز
چون هفتت پایینه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مریم مامان مریم ۵ ماهگی
مامان مهوا خانم مامان مهوا خانم ۵ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۴ ماهگی
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری