سلام خانوما کله پاچه اشکال نداره بخورم

۱۰ پاسخ

خیلی کم بخور چسبندگی رحم میاره فشار مادر باردارو بالا میبره

سیرابی و مطمئنم ضرر نداره و خیلی ام مفیده، دکتر پیشنهاد داده به من برای تهوع بخورم

ای من چیزی ک حالمو بد میکنه تو این حاملگی زرشک پلو مرغ کلن مرغ با کله پاچه اینا

بخور با یکی دوبار چیزی نمیشه

بخور عزیزم ولی زیاد نه ها

کمممم بخور

اره عزیزم اشکال داره نخوریااا
بفرس من بخورم😋😅❤
نوش جان🤍

منم خيلي دوست دارم

ن عزیزم

فقط مغز و چشم نخور

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری