خیای چرب وسنگینه بخصوص مغزش کالری زیادی داره کم بخور
میگن اگه توبارداری زیاد چشم کله روبخوری چشمای بچه درت میشه
نه خوبه بخور
ببین حالت تهوع داری یانه
چون الانم هوا گرم شده ممکنه حالتو بدتر کنه
من که اصلا نتونستم لب بزنم بهش دوتا قاشقیم که خورده بودم و نتونستم تحمل کنم چون خیلی چربه
نه عزیزم فقط مغزشو نباید بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.