هوس کالباس کردم میتونم بخورم

۴ پاسخ

اگه خواستی بخوری حتما دست ساز بگیر و اینکه حتما کامل سرخش کن بعد بخور گوشت خام یا نیم پز تو بارداری بشدت نهی شده

نخوری بهتره این ماها
من خودم درست میکردم
بیرونیا رو الان بعد یکسال یه اسلایس پیتزاش و خوردم
کالباس خیلی بده

میگن خوب نیست یا خیلی کم بخور یا خونگی پیدا کن اونا بهترن

اگ تونستی دستساز پیدا کن

سوال های مرتبط

مامان سهیل و ساحل مامان سهیل و ساحل ۵ ماهگی
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی