۱۴ پاسخ

من ده بارم خوردم

یه بار چیزی نمیشه که

نه یبار اشکالی نداره

سوسیس کالباس رو خودت درست کن بخور
ولی اگه نمیتونی و‌شرایطش نیست یکی دو بار هوسی اشکالی نداره .‌

خونگی بگیر

یه بار اشکال نداره ولی در کل سعی کن دیگه نخوری خوب نیس

والا من میخوردم.همه جیز ب ژنتیک بچه بستگی داره.وفتی پدر مادر چتق باشن...طبیعی بچه بهشون بره یا برعکس....

ن بابا یبار چیزی نمیشه

نه عزیزم اشکال نداره ولی مواظب باش ✨❤️

نه اصلا اشکال نداره فقط کمتر بخور

بخور سخت نگیر فقط زیاد نخور ک نفخش اذیت کننده اس

ما اصلا نمیخریم ک هوس نکنیم

من جات خالی الان سیب‌زمینی با روغن حیوانی تف دادم
خیلی هم خوردم 😐😐😐😐

اینم بخون من حال نداشتم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷🧚‍♀️ مامان دلانا🩷🧚‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی