دوستان سوسیس وکالباس میتونم بخورم خیلی هوس کردم

۷ پاسخ

به انداز هوس اشکالی نداره وزیاد نباشه خوب نیست

در حد هوست بخور بیشتر نه

اگه هوس کردی بخور ولی کم، چون مواد افزودنی داره و درکل مقوی نیست منم چند روز پیش دوتا سوسیس خوردم دلم خواست😢

بخور چیزی نمیشه با هفته ی بار خوردنش ولی بدون که اصلا خاصیتی نداره برای خودت وجنین

من یبار کم خوردم

اره مشکلی نداره بخور

بخور ولی کم بخور با یکی دویار خوردن هیچی نمیش

سوال های مرتبط

مامان ایلیار جون♥🤍 مامان ایلیار جون♥🤍 ۶ ماهگی
مامان 👣محمدرضا💙 مامان 👣محمدرضا💙 ۱ ماهگی
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری