دوستان انرژی زا هوس کردم میتونم بخورم

۱۰ پاسخ

من رفتم سونو گفت انرژی زا بخور 😐😑

دیگه چیزی نبود هوس کنی🤣

😡نه خب دختر
به جاش آب انار بخور
آب سیب
آب پرتقال

ضرر داره عزیزم

نهههههههه

ممنونممم عزیزان پس نمیخورم🙂

ضرر داره ولی برا رفع هوست یه مقدار کم بخور

نه اصلا!نوشابه هم ممنوعه توی بارداری چه برسه این

وای بنظرم اص نخور

نه عزیزم ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان ایلیار جون♥🤍 مامان ایلیار جون♥🤍 ۶ ماهگی
مامان آرن و آروان مامان آرن و آروان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایلیار جون♥🤍 مامان ایلیار جون♥🤍 ۶ ماهگی
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ ماهگی
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی