۶ پاسخ

نخور

فک کنم هرچیزی خیلی کمش بتونی بخوری اما این چون کافئین داره خیلیی رعایت کن چون مناسب بچه نیست و کافئینشم جذب نمیشه ممکنه دردلشی

من چند بار در حد یه ذره خوردم

من که خوردم چند باری

عزیزم نخور ب نظرم

فک کنم ویتامین سی بشه،چون دوستم که میخواست بره سونو تعیین جنسیت دکتر گفت بچت خوابه برو به ویتامین سی بخور بعدا بیا

سوال های مرتبط

مامان 👣محمدرضا💙 مامان 👣محمدرضا💙 ۱ ماهگی
مامان ایلیار جون♥🤍 مامان ایلیار جون♥🤍 ۶ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری