دوستان انرژی زا میتونم بخورم

۴ پاسخ

والانوشابه هم ضرره چه برسه انرژی زا،اینامحرکن وبرای بچه ضررداره

نه اصلا ضرر داره

نه خیلی ضرر داره

نه خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان 👣محمدرضا💙 مامان 👣محمدرضا💙 ۱ ماهگی
مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ ماهگی
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شِپلی👶💓 مامان شِپلی👶💓 هفته شانزدهم بارداری