و اینکه اگر انرژی زا بخورم اشکال نداره

۵ پاسخ

ضرر بد جور

انرژی زا رو غیر بارداری هم نخور

نخور ضرر داره

نه خوب نیس انرژی زا

بله اشکال داره

سوال های مرتبط

مامان آرن و آروان مامان آرن و آروان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ایلیار جون♥🤍 مامان ایلیار جون♥🤍 ۶ ماهگی
مامان 👣محمدرضا💙 مامان 👣محمدرضا💙 ۱ ماهگی
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شِپلی👶💓 مامان شِپلی👶💓 هفته شانزدهم بارداری