دوستان انرژی زا تو دوران بارداری خوبه؟!

۸ پاسخ

برا آدم عادی هم مضره متاسفانه

چیش میتونه خوب باشه...قندش هزار برابره یه نوشابه معمولیه..کلا قند خوب نیست..کلی کافئین داره...که سم خالصه

نه عزیزم تازه روش نوشته برای مادران باردار و شیر ده توصیه نمیشود

ن ن ن ن 🤔🤔🤔🤔🤔🤔

نه اصلا

اووف منم هوس انرژی زا کردم ولی خیلی ضرر داره
هرچی فکر میکنم ببینم نوشیدنی وجود داره که طمعش به انرژی زا نزدیک باشه هیچی به ذهنم نمیرسه

نه ضربان قلب بچرو میبره بالا خطرناکه نخوریا

جلل خالق😑🙄

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شِپلی👶💓 مامان شِپلی👶💓 هفته شانزدهم بارداری
مامان ایلیار جون♥🤍 مامان ایلیار جون♥🤍 ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 👣محمدرضا💙 مامان 👣محمدرضا💙 ۱ ماهگی
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ ماهگی
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری