۶ پاسخ

خیلی کم بخور
به اندازه یه بند انگشت بکن بخور
که هوست بره فقط

دکتر من گفت اصلا نخور یجا هم خوندم بچه رو زشت میکنه

نه نخور ضرر داره

نه بخور

دوبارم بخوری چیزی نمیشه.
زیادیش خوب نیس.. زیاد ینی چقدر ! ینی روز درمیون

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان نازنازی مامان نازنازی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 ۳ ماهگی
مامان یاسی 👩🏻🎀 مامان یاسی 👩🏻🎀 قصد بارداری
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان جوجوهام🐣💕 مامان جوجوهام🐣💕 هفته نهم بارداری