۵ پاسخ

عزیزم راضی بودی از بیمارستان شریعتی دکترت کی بود؟؟؟

کدوم بیمارستان راضی بودی؟

خداروشکر عزیزم مبارکت باشه

مبارک باشه پمپ درد داشتی ؟

مبارکت باشه عزیزم خداروشکر بیهوشی بودی یا بیحسی

سوال های مرتبط