۷ پاسخ

مبارک باشه عزیزم
پسر منم عجول بود 😂
قرار بود ۲۵ فروردین به دنیا بیاد
ولی۱۵ اسفند به دنیا اومد🥹

قدم نو رسیده مبارک باشهه گلمم🥺❤️

عزیزم درد داشتی که اورژانسی شدی ؟
یا کیسه اب پاره شد؟

عزیزم میشه توروخدا از بیمارستانت یکم بگی منم اونجا میخوام برم رسیدگیش چجوریه هزینش چقدر شد؟منم سزارین هستم دکترم امینیان هس

مبارک باشه عزیزم قدمش پرازخیروبرکت

مبارک باشه عزیزم قدم نورسیده ☺️ 🌹 🌹

کدوم بیمارستان بودی
من هنوز نمیدونم کجا برم 😭

مبارکه عزیزم 🥹❤️
زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه ❤️

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو✨️🐣 مامان علی کوچولو✨️🐣 روزهای ابتدایی تولد