من روز ۲۱ هست زایمان کردم سزارین هنوزم خونریزیم درحدپریودیه
برا منم تا یه هفته بود اونم خیلی کم
تا روز ۳۰ یه چند بار هم دو سه روزی یبار لکه بینی داشتم فقط
من خونریزیم کلا شدید نبود روز ۹ و ۱۰ دیگه قطع شد
دقیقا 40 روز🤦♀️
من همچنان لکه بینی دارم حالا یه روز کم یه روز زیاد
تا ۱۴ روز خونریزی و تا ۴۰ روز لکه بینی داشتم
من که تا 45روز الانم لکه بینی دارم یکم فروردین سزارین شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.