مامانای تهرانی کسی سونو ۳ بعدی رفته؟؟
کجا رفتین چقد دادین

۲ پاسخ

پارسال من رفتم پیش داریوش دلیری

والا من دوجا پرسیدم گفتن سه بعدی کامل همچیش بررسی بشه ۷۵۰۰ ولی فقط عکس بخوای ۲۵۰۰. متاسفانه دختر من رخ نمایان نکرد نتونستم بگیرم. 😂

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی