سلام خانوما قنداق چسبی گرفتم کسی استفاده کرده خوبه

۵ پاسخ

زمان بچه ی من نبود، منتها خواهرم دوسال پیش گرفت و خوشش نیومد و سنتی قنداق میکرد.
میگفت چسبش به درد نمیخوره
حالا باز نمیدونم

خعلی خوبه

جاریم خریده بود برای دخترش راضی بود،موقع دخترم که نبود و نخریدیم برای دومی تو فکر خریدش هستم ولی جاریم گفت این پارچه های ساده که خودت می‌بندی بهتره تا چسبی ها دیگه نمی‌دونم چیکار کنم

منم خریدم
استفاده نکردم
ولی تو اینستا خیلیا رضایت داشتن نمیدونم بازم

منم گرفتم حس میکنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان قند روزهای تلخ مامان قند روزهای تلخ ۷ ماهگی