۴ پاسخ

زیر یک ماه نمیشه دارو داد، با روغن زیتون شکمشو ماساژ بده، آروغشو حتمااااا بگیر
سعی کن بهش پستونک بدی
بغلش کن راه برو تو خونه یکم بالا پایینش کن و صبوری

باروغن زیتون چرب کن طبق عقربه ساعت عالیه

گرم بگیرش

مامانا بیاید بگید دلیپیچه دخترمو چجوری آروم کنم 🙏🙏🙏

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی
مامان حبه قند 🍬 مامان حبه قند 🍬 ۸ ماهگی