۱ پاسخ

من دوتاقاشق چایخوری میریزم توقوری روحی آب هم میریزم روش میذارم روشعله باحرارت کم بجوشه بعدمیارم بانبات میخورم

سوال های مرتبط

مامان ساریژ مامان ساریژ ۵ ماهگی
مامان درسا🩷دیان🩵 مامان درسا🩷دیان🩵 ۶ ماهگی