خانما گوشها دختراتون رو سوراخ کردین ؟؟

۴ پاسخ

من سه ماهگی سوراخ کردم عزیزم

مامانم میگه بعد دونگی دست هاشو می‌شناسه باهاشون ور می‌ره قبلش سوراخ کنی بهتره ولی من دلم نمیاد🥲

نه ان شاالله ۹ماهکی

نه میزارم 6ماهش بشه بعد سوراخ میکنم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی