خانوما اوتمیل چجوریه؟

۴ پاسخ

من جو دو سر پرک رو تو آسیاب پودر کردم
دو قاشق آرد جو دو سر پرک+اب+پوره سیب یا کلابی یا خانم از الک رد شده ش+کمی گلاب+اخیرا کمی خرما له شده هم میزنم و مثل فرنی میپزه
شیر نمیزنم

اوتمیل پایه اش جودوسر پرک هست ، فرنی پایه اش آرد برنج
من که جودوسر پرک گرفتم آسیاب کردم مثل آرد شده راحت اوتمیل درست میکنم

جو دوسر با شیر یا آب بزارید رو گاز که بپزه و بهش هر چیزی که دوست دارید اضافه کنید مثل پوره هویج سیب موز کدوحلوایی، پودر مغزیجات

جو پرک+میوه+شیرین کننده+شیر

سوال های مرتبط

مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۱ سالگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۸ ماهگی