۱۵ پاسخ

اونایی که نوشتن بچم همبازی داشته باشه بچه دوم وسیله سرگرمی نیستا😑

یا نیاری یا حداقل دوتا بیاری
چون تا ابد پدرومادر نیستن
واین خواهرو برادرهستن که دراینده بدرد هم میخورن چون از یک خونن هوای همو دارن
تو یک نسل هستن وحرفای همو میفهمن

کلا خانواده پرجمعیت و دوست دارم واینکه دخترم تنها نمونه همبازی داشته باشه و خدا دوستش داشت خواهربهش داد

بخواتر دخترم که هم بازی نداشت دور هم شد چون دخترم 10سالشه

پسرم یه هم بازی یه همدم داشته باشه توو ی شهر غریبه‌م که هستم سرگرم باشم

ادم خعلی دوس داره خب دوتا بچه بیاره ولی سال به سال شرایط وحشتناک داره میشه و ادم واقعا نمیتونه از پس هزینه ها بر بیاد درسته میگن بچه حالا بزرگ میشه ولی برا یکی مثه من مهم بچم چه طوری بزرگ بشه

من از بعد زایمان یه مشکلی پیش اومد فقط دعا میکنم سلامت شم اگه خدا بخواد حتما دومی رو میارم که بچم تنها نباشه

بخاطر پسرم که تنها نباشه یه روزی ما نبودیم❤️

و منی که دوتا دارم دارم دیوانه میشم دیگه 😂

من دوس نداشتم دراینده تنهاباشه
چون از هر دو طرف خانواده هامون کم جمعیتیم دیگه دومی رو اوردم

تک فرزندی خوب نیست
مخصوصا اگر خاله و دخترخاله ودختر دایی نداشته باشه یا بچه های اطرافش بزرگ باشن....من یکیی از دلایلی ک بچه میخواستم همین بود


ودلیل دوم خدا داد و کاملا ناخواسته بوو

بچه گناه داره .یه هم بازی داشته باشه.افسرده میشه تنهایی

من دلیلم اینه که دوس دارم دخترم داشته باشم⁦❤️⁩

من اصلا نمیتونم به بچه دوم فک کنم

جنسمون جور شه 😂
نه ولی جدی چون تک فرزندی رو دوست ندارم اصلا

سوال های مرتبط