سلام

بیمارستان نباید گروه خونی نوزاد رو بهمون میگفت؟

۷ پاسخ

تو کارت هم ننوشته بودن؛ فقط تاریخ تولد نوزاد-قد-وزن-جنسیت-دور سر

توی کارت ک میدن مینویسن

توکارت واکسن نوشته

اتفاقا منم از بیمارستان پرسیدم .دکتر میگفت از موقع ک جنگ شده گروه خونی نوزادا رو نمیگیرن😬😬برا دختر منم گروه خونی ننوشته بودن

تو کارت ک‌میدن نوشته
قد وزن دور سر و‌گروه‌خونی ب اضافه واکسن هایی ک تو بیمارستان بهش زدن همه رو‌نوشته

توی کارت سلامتش که میدن نوشته

ب ماهم نگفتن

سوال های مرتبط