بعضی جاها نمیگیرن
مادر اگر منفی باشه حتما برای نوزاد رو هم میگیرن
تو مدارکی که بیمارستان میده نوشته
به من که گفتن تو یک کاغذ قد و وزن دور سر گروه خونی مادر و نوزاد
خب نگفتن بعد ازمایش که گرفتی چکاب یه وقت بردی بگو گروه خونی ام بگیرن ازش
برای دختر منو همونجا گفتن مثل گروه خونی خودمه ،بیمارستان دولتی بود ۱۷ سال پیش الان نمیدونم چجوری شده شرایط
به منم نگفتن من چون oمنفی بودم بهم روگام نزدن بعداز زایمان از اونجا فهمیدم بچه هام هم مثل خودم اند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.