ن عزیزم به نظرم پول دور ریختن چون خطرناک بچه داخلش بزاری وراه ببری وهم زیاد استفاده نمیشه به نظرم پولی که میخوای به کریر بدی صندلی ماشین کن که همیشه استفاده میشه وخیلی کاربردی هستش
به نظرم صندلی ماشین بیشتر استفاده میشه
بنظرم نه من خودم نخریدم
برای بیرون و مسافرت خوبه،،تویه خونه که گهواره هست
بنظرم تا 6ماع استفاده میشه.
مهمونی بری تو ماشین، خونه،
دم دسته و لچه جای بخصوص خودشو داره، نیاز نیست همش تو بغل باشه
به نظر منم نیازه بچه منم داره مخصوصا برای بیرون رفتن
میگن مدت کوتاهی راحتی وای همون مدت کوتاه مهمه ک سر و گردن خودت راحت باشه و بچه راحت باشه :(اگه اون نی نی کوچولورو بخای هی دست بگیری ک سخته جا ب جا کردنش بغل کردنش
خیلی سنگینه😅
ارع خیلییی هم میتونی باهاش بچه رو حمل کنی هم مثل گهواره هس برا وقتایی دعوتی میری خلاصه خیلی بدرد میخوره
من قرار نبود بگیرم اما با شوهرم رفتیم خیابون بهار خرید لوازم بهداشتیش و همونجا یه نوزاد چندروزه دیدیم که تو کریر بود اولین مغازه که رسیدیم شوهرم کریر خرید گفت وقتی دیدم بچه چقدر توش راحته فهمیدم لازمه راست میگفت بچه چندروزه رو بغل کردن سخته
نه
اره به نظرم بچه رو تا ۳-۴ ماه اول باید با کریر جابه جا کنیم
همه به من گفتن نخر… اما در نهایت خریدم چون میخوام تو ماشین بغلش نکنم… تا شش ماه حداقل تو کریر بمونه بعد براش صندلی بخرم… اخه صندلی هایی که از بدو تولد اوکی بودن خیلی گرون بود و واقعا استاندارد نبودن… یه کریر خیلی شیک خریدم ۳۷۰۰ تا بعدا صندلی بهتری بگیرم
اره من سه ماه اول مدام میزارم داخلش
اره ولی مدت خیلییی کوتاه
به نظر من نه
اره خیلی خوبه کریر واقعا استفاده میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.