بهترین پماد برای سوختی نی نی هامون چیه ؟

۹ پاسخ

بچه من پوستش حساسه پوشکشو عوض میکنم پماد برند چیکو میزنم خیلی خوبه وقتایی ام ک خیلی قرمزتره سودوکرم(البته اینو میگن همیشههه نزنید)

مامانا برا سوختگی پای بچه ها فقققد کالاندولا...سودو کرم این همه هزینه میکنیم گرون میخریم اما یک درصد ب پای کالاندولا نمیرسه....پای دختر من دونه های قرمز ربخته بود خیییلیی بد شده بود هررچی زدم جواب نداد..فقد دو بار کالاندولا زدم خوب شد

فیروز هم خوبه

من از روغن حیوانی استفاده کردم عالی بود

کالاندولا

اردن خوبه اما اگه بچه سوخت با ارذن خوب نمیشد یه نخود پماد ان آن قاطیش بزن سریع خوب میشه

من پماد سوختگی نزدم فقط هر وقت پی پی کرده شستمش با شامپو بچه بعدم روغن زیتون بهش زدم تا حالام نسوخته

آردن عالی هست

سودکرم
جانسون
کالاندولا
اردن اینا معروفن

سوال های مرتبط

مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی