ب نظر شمااسم دلوین قشنگتره ب رادوین بیشتر میاد یا آوین

۹ پاسخ

بچه های خواهرمم شیره ب شیره هستن اسمشون دلوین و رادوین

آوین من هنوزم فک میکنم اسم پسره شبیه اسم دختر نیس

آوین قشنگتره ولی دلوین بیشتر میاد

دلوین

دلوین

دلوین

دوستم اسم بچه هاش دقیقا رادوین و دلوین هستن

دلوین

دلوین

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی قصد بارداری
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان ۱ ماهگی