دیفین،هیدارمین بژن به لثه هاش من برت یاسین میزنم عالیه
ژل باریچ یا گامومکس بزن، اگه خوب نشد دندونگیر سیلیکونی بخر بذار فریزر یا یخچال بده بکش ب لثه هاش، مرحله آخر استامینوفن بزن ب لثه هاش یا بده بخوره
ژل باریج بزن خیلی خوبه من میزنم به لثه هاپسرم خوب مشه
مشکل بچه منم دقیقا همینه یک هفته نمیتونه هیچی بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.