برای اروم شدن دردلثه بچم چکارکنم🌿

۴ پاسخ

دیفین،هیدارمین بژن به لثه هاش من برت یاسین میزنم عالیه

ژل باریچ یا گامومکس بزن، اگه خوب نشد دندونگیر سیلیکونی بخر بذار فریزر یا یخچال بده بکش ب لثه هاش، مرحله آخر استامینوفن بزن ب لثه هاش یا بده بخوره

ژل باریج بزن خیلی خوبه من میزنم به لثه هاپسرم خوب مشه

مشکل بچه منم دقیقا همینه یک هفته نمیتونه هیچی بخوره

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی