وای نه من ازوقتی متوجه شدم باردارم بااینکه هفته ام پایینه ولی روی پهلو میخوابم چون میترسم ناخواسته بچم چیزیش بشه بعد تااخرعمر عذاب وجدان دارم که چرا رعایت نکردم
رو شکم اصلا نخواب
مشکلی نیست اولشه ولی از همین حالا سعی کن نخوابی که عادت کنی بعدا واست سخت نباشه
تو این هفته ها زیاد مهم نیست تو چه حالتی بخوابی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.