ب نظرتون پرولاکتینم بالاس؟

تصویر
۵ پاسخ

باید زیر ۲۰ باشه ولی رنج آزمایشگاهت ۵۰۰ عه

خیلی بالاست و یکی از عوامل عدم بارداری همین هست

مال من ۱۳۷ بود دکتر قرص داد ب یه ماه عددش شد ۱۶

آره بالاست

طبق رنج آزمایشگاه نه . در محدوده ی نرمال قرار داره

سوال های مرتبط

Saammv منتظر معجزه ی پروردگارم Saammv منتظر معجزه ی پروردگارم قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری