۳ پاسخ

منم الان روز پنجم انتقالم مال منم ۷۰ هستش هفته ای ی دونه قرص میخورم

یه ماه قبل انتقال باید دارو بخوری بعد مجدد ازمایش بدی اگه پایین اومذه باشه ماه بعدش برات انتقال میده
بالا باشه انتقال نمیدن فک کنم

واسه منم ۳۸ هس
واسه تخمک کشی موردی نیس ولی قبل انتقال دارو میده که بیاد پایین

سوال های مرتبط