۶ پاسخ

تا جواب ازمایش بارداریت مثبت نشه باید کابرگولین مصرف کنی منم همینم به محض اینکه قطعش کنم باز میره بالا قبلا دکترم هفته ای دوبار کفت کابرگولین بخور الان شده هفته ای یکبار

پرولاکتین همینه ..نگران نباش بارداری اوکی میشه

ببین من شنیدم با پرولاکتین بالا احتمال سقط هم هست

ای وا بمونه این پرولاکتین.کابرگولین میخوری؟

چه دارویی میخوری ؟ من تازه فهمیدم که پرولاکتین بالا باشه مانع بارداری میشه، منم از اینجا فهمیدم ، من سرنوک سینه هام ترشح میاد تازه فهمیدم که بخاطر پرولاکتین هست🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

چه علائمی داشتی که رفتی آز دادی؟

سوال های مرتبط