دختر من شیر میخورد دیگه غذا نمیخورد الان هفت روزه دیگه شیر نمیدم فقط قبل خواب شب یدونه میگیرم سیر بخوابه
عزیزم باید یا الان بگیری یا صبر کنی دیگه آخرلی شهریور که هوا خنک میشه بگیری ، در ضمن شنیدم توی ماه محرم و صفر هم نباید بچه رو از شیر بگیری ، تاکید میکنم منم شنیدم و اطلاعی از صحتش ندارم
منم خواستم بگیرم هم مامانم هم مادرشوهرم گفتن چون توی گرما بدن بچه کم آب میشه و میفته به مریضی میگن تو فصل خنکی بگیرید
منم گفتم اینهمه دادم دوماه اضافتر.دیگه ۲۲ ماهگی همون شهریور و مهر میگیرم
منم همین تصمیم رو داشتم میگن تابستون گرمه نمیدونم چه کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.