۷ پاسخ

هروقت خودش میخاد شیر میدم
یه وقتا زیر سینه خوابش میبره کم میخوره یه وقتا بیداره بیشتر میخوره

خودش بیدار میشه غرغر میکنه

هردوساعت

پسر من هر ۳ یا ۴ ساعت اونم به شرطی که بخواد بخوابه میخوره. گاهی شده ۶ تا ۸ ساعت هم نخورده. واقعا از این پروسه شیر خوردن خسته شدم. همش باید استرس شیر نخوردن و وزن گیری داشته باشم.

ساعت نداره عزیزم هروقت خواست بهش بده
یه نفرشیرش کمه یکی زیاد
یه بچه نیمساعت مک میزنه ی بچه ۱۰دقیقه

ولی الان تروقت خودش بخواد

هردوساعت دقیق خودشم صداش درمیومد

سوال های مرتبط