۸ پاسخ

بروپاشاژشمس ازسمت تربیت پله هاروبروپایین اوجا پره ازگیفت عروس ودندونی

ایشونم درست میکنن saba72819
منصفه کارش هم خوبه

از خیام وسایلشو جدا بگیر خودت از اینم قشنگ تر میتونی درست کنی

من نه مراسم نمیگیرم دایی همسرم فوت کرده نمیشه مراسم گرفت
دندونی میپزم واسه فامیلای نزدیک با گیفت میفرستم
مراسم انشالله میمونه تولدش

خیام (باید بگردی بعضی هاشون گرون میدن )
برچسب دندونی هم اگه میخوای من از یه جا سفارش دادم خود تبریز هستش
سان فلاور @sunflower_chapتوی روبیکا کانال هم دارن خیلی دقیق و با حوصله بودن
البته من هنوز موندم شما مراسم میگیرین؟
من میخواستم دندونی و تولد ۱ سالگی شو باهم بگیرم وسایل هاشو هم خریدم ولی اینجوری مونده آقام میگه که یهو دعوت کنم بعضی هاشون نیان کلا همچی خراب میشه
بخاطر شرایط فعلی .
این شرایط هم اصلا انگار نه انگار تمومی نداره

سایت کندل گالری بزن قیمتاش خوبه معتبره از تبریزه

من اینارو ۳۷گرفتم

تصویر

اگ مدل داشته باشین من میتونم درست کنم

سوال های مرتبط