درد زایمانه؟ توروخدا جواب بدید

تصویر
۱۲ پاسخ

اگر با استراحت کمتر نمیشه و فاصله اش کمتر نمیشه و شدیدتر میشه برو دوش بگیر برو بیمارستان

آره برو زایمان کن برا ماهم دعا کن

اره دعامون کن

بلههه

التماس دعا

اره عزیزم برو بیمارستان دیگه

اگ با استراحت دردت قطع نشد درد زایمانه

اگر هی شدید میشه آره عزیزم

فکر کنم

احتمال زیاد اره

خوش بحالت

در چه حده؟ شکمتم سفت میشه؟

سوال های مرتبط

مامان آیلین💞💞 مامان آیلین💞💞 ۳ ماهگی