عزیزم من آزمایشگاه کار میکنم و خودم چند وقت پیش این ازمایشو دادم
دقیقا منم ناشتام ۶۲ بود که یکم افت قند داریم که مشکلی نیس فقط حالت بد شد صبحا سرگیجه داشتی یه چیز شیرین بخور قند یک ساعت و دو ساعتت هم اوکیه هردوش
نگران نباش توی بارداری قند بالا باشه خطرناکه
چجالب قند ناشتات پایینه
با رژیم فکر کنم درست شه من از هفته۱۷رژیم دارم
ناشتات پایینه
یک ساعت بعدت بالا
دو ساعت هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.