کاش منم تهوع بگیرم ک دیگ کمتر بخورم دارم عین خرس میخورم تا ماه نهم فک کنم ۳۰ کیلو اضافه کنم😅
منم دارم خاهر با قرص زندم😩😏😏
من تا ۱۶ هفته داشتم خیلی سخته مبفهمم
وای نه تو هفته ی شما هم🥲
من دیگه نمیکشم😫😩
تا وقتی برای اتاق عمل من که همچنان دارم 🤦
هنوز داری؟؟؟؟؟من دیگه برا ۱۵هفته خوب خوب بودم
اونایی ک بچشون دختره خیلی تهوع دارن معمولا تا آخرای بارداری
😂😂فکرکنم تا موقعی که بزاییم
منم دارم
نینیت اگه دختره طبیعیه
من سرسدناماه۷اوکی شده بودم ولی توی۳۹هفته نزدیک زایمان دوباره شروع شده بود
واقعا بالا میاری؟یا فقط حالتشه.؟
تا الان حالت تهوع داری؟
تاوقتی بچه به دنیابیاد😂😂فک کن من هنوزم بالامیارم بعدالان سخترم شده بچه بزرگ شده بیشترفشارمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.