من از روزی ه که به دنیا اومده تا حالا موقع خواب میدم ساعت 9 شب اینا میدم تا آروغ شو بزنه بعدش یکم پوشک شو باز میذارم هوا بخوره 😅بعدش خسته اش میشه سینه میدم که بخوابه
بعد اینکه شیر خودمو دادم بادگلوشو میگیرم اگه بازم خواست ۶۰ تا ۶۰ تا میدم
البته بچه ی من پرخوره ۳۰ تا ۳۰ بدی منطقی تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.