۲ پاسخ

من از روزی ه که به دنیا اومده تا حالا موقع خواب میدم ساعت 9 شب اینا میدم تا آروغ شو بزنه بعدش یکم پوشک شو باز میذارم هوا بخوره 😅بعدش خسته اش میشه سینه میدم که بخوابه

بعد اینکه شیر خودمو دادم بادگلوشو میگیرم اگه بازم خواست ۶۰ تا ۶۰ تا میدم
البته بچه ی من پرخوره ۳۰ تا ۳۰ بدی منطقی تره

سوال های مرتبط