بستگی به شرایط بچت داره من چون بچم وزنش کم و رفلاکس شدید داره شروع کردم به دستور پزشک
من ۴ماه و نیمش شروع کردم فرنی کاملا رقیق رفته رفته سفت ترش کردم الان علاوه بر فرنی،حریره بادوم،سوپ مرغ،پوره هویج با سیب با کدو با عدسی و سیب زمینی شیرین ،سوپ جو پرک هم میخوره
۴ ماه کامل و ۲۰ روز به بعد میتونی بدی
امروز با دکترش حرف زدم گف رفلاکسشونم کمتر میشه
من هنوز شروع نکردم انشالله وسط پنج ماه شروع میکنم
نه من هنوز شیر خودمو میدم دیگه وسطای پنج ماهگی کمکی شروع میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.