سلام خانم ها بچه هاتون از پوشک گرفتین

۷ پاسخ

سلام عزیزم اره

من پسرم ودخترم یک و نیم ساله بودن ازپوشک گرفتم

بله ۲ سالش بود گرفتم

سلام عزیزم بله

بله دوماهی میشه

نه بابا زوده انشالله سه سالگی

هنوز نه ولی قراره بگیرم

سوال های مرتبط