۸ پاسخ

۱۸ تا ۲۴ ماهگی بهترین زمان

۱۴الی ۱۶ماهگی

دکتر ب من گفت ۱۸ ماهگی قطع کن شیرو

من که أخر این ماه تصمیم دارم بگیرم

من تا دو سالگی میدم به چند دلیل چون تا دوسال بچه دندون در میاره و زمان دندون در آوردن خیلی کم اشتها میشن پس اون زمان شیر کمک میکنه حداقل خیلی وزنشون پایین نیاد و اینکه میزارم کامل دندوناش در بیاد بتونه کامل غذا رو بجوه بعد کامل شیر رو میذارم کنار و اینکه الان پسر من رفته رفته سنش که بیشتر میشه خودش میلش به شیر کمتر میشه تا دوسالگی کلا قطع میکنم دیگه

کلی لباس گوگولی با قیمت تولیدی دارم واسه کوچولوهای دلبرتون🥰😍 جهت بازدید ب کانالم داخل روبیکا سر بزن🙏🩵
@ninianli

من میخام ماه بعد بردارم

۲سالگی ولی من زودترگرفتم بخاطربارداریم خیلی حس قشنگیه شیردادن

سوال های مرتبط