یکی اوایل بارداری پنج هفته
یکی هشت هفته ضربان قلب
یکی انتی
یکی تعیین جنسیت
یکی آنومالی
یکی ۲۴هفته
یکی ۲۹هفته
یکی هم اخراش باید برم
من کلا حوصلم سر میره میرم به نی نی سر میزنم 🤣🤣
من تا الان
یه انتی
انومالی
۲۴ هفته
۲۸ هفته (که من ۳۰ هفته رفتم)😬
یکی هم باید یکم خرداد برم
من دیروز ماما گفت آخرین سونو همین هفته باید برم دیگ آزمایش و سونو ندارم تا الانم ۴ تا رفتم
۵ بار
من آخرین بار دیگ سونو وزن و چسبندگی 34هفته رفتم
فعلا ۴ بار احتمالا دوبار دیگم ۳۴ و ۳۹ برم
تو ماه نهم که دیگه سنو نیست بعد از سنو رشد دیگه سنوتداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.